Ur och skur-mascara

Jag såg en grejj på facebook som man bara behövde gilla och skicka ett mail så skickade de en gratis mascara hem till en.
Och direkt jag klickat sänd ångrade jag mig. "Nu har jag säkert anmält mig till något eller så är det något internetfusk av något slag."
Hade totalt glömt bort det tills det damp ner ett knöligt kuvert i mitt brevinkast och tror ni inte jag blev glad när det var mascaran!
 
Har nu testat den och här följer recensionen:
TOTALT värdelös!
Borsten är stor med världens minsta silikonpiggar så man får sammanlagt 3 ögonfransar på varje öga. Och när man försökt bena ut klumparna så får man fula spindelben istället.
Men näst värst av allt så hamnar 90% överallt annars än just på ögonfransarna, som istället under eller över ögat (dock kan detta bero på min egen klumpighet men detsamma gällde min syster, så jag skyller på borsten) men då det värsta av allt; Den är OMÖJLIG att få bort.
 
Ska vara "bold volume up to 24 hours" men jag skulle säga snarare"Ska du ut i skogen med Kungen kan du ta på den här, vada genom träsk och sumpmark, brottas med krokodiler och sitta under en gran i ur och skur i en vecka, och ändå vara snygg med svarta (och krokiga) fransar, och sedan när kungen har åkt hem kommer dina ögonfransar att ramla av pga slitage"
 
Det tog tre dagar för mascaran att försvinna (och då tvättade jag tusen gånger med tusen olika substanser). Det står inget om att den är vattenfast och ja, det är väl bra att den sitter kvar, men den går inte att tvätta bort från varken fransarna eller huden, banne mig. Så vill du ha en mascara som sitter forever så köp den här, jag kommer inte köpa den i butik. Om jag nu inte ska på en intim dejt med Kungen ute i skogen...
Bilden är lånad härifrån där det också finns bilder på när hon har på sig den (hon är amazed men är det bara jag som tyckte fransarna var fula?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0