Brottningsmatch och Hej 16-åriga jag

Helgen har varit mycket trevlig! Idag brottade jag och Johannes, han jag vann! :D Jag älskar honom väldigt mycket och han ligger och sover just nu. Tar klänningsbilder imorgon så ni ska få se den nya, men jag ska nog tillbaxs med den för den jag redan köpt passar "temat" som jag tänkte och som även Johannes kör på.

Nu ska jag väcka han med en puss och sen ska vi se film! Har knappt gjort något i helgen men ändå bästa helgen på länge typ :D ♥

Medan kan ni se det här klippet, det är jättefint. Jag vill också göra en video till mig 16 år. Fast säga andra saker, som att allting blir alltid bra och gör dig av med människor som inte är bra för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0