Helgens "under"

Jag har så mycket att skriva men samtidigt ingenting alls.
Jag har iallafall ätit idag. Och duschat. Och klätt på mig.

Tappat hjärnceller och skrattat. Insett och hört nya genrer som jag inte brukar lyssna på. Hittat småsaker och varit varm.Sett film och käkat chips. Blivit besviken och väntat. Gått med vantar och blivit hålld emot. Varit nykter och haft ont om tid. Kokat kraschade ägg och klätt på mig. Varit tillfreds och omättligt hungrig. Andats och slutat andats. Ätit chokladpudding och rakat hår. Inte brytt mig om klockan eller kroppen. Sopat nya vägar och gått på gamla. Sett serier mot huden och ogrejdat. Ja, i helgen har jag främst ogrejdat och kanske oandats.


Vi ses imorn, godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0