Sjukis och St Patricks day :)

God morgon. Mimmie hade sovmorgon idag så det var skönt. Mitt enda mål för idag är att jag ska ut och springa. Men under hela natten har jag sjuksvettats så jag var helt blöt, så Mamma-Mimmie bestämde att jag fick gå ut på en rask promenad istället bara.

Så lite småsjuk, förkyld ligger jag här och dricker varm choklad. Blev inte lika god som din mamma =(

Vill ändå på fest ikväll men ser väl hur det blir. Johannes från Happis är ju på praktik här i Ske och han tyckte som jag, att vi borde fira St Patricks day som var igår =D
Så måste dra i alla trådar som jag har så något händer :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fort du kommer hem ska jag koka dej en riktigt stor och god äkta mamma chocklad kopp. Du vet en som är så där lagomt varm och alldeles för söt för alla andra utom för du och jag <3

2011-03-18 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0