Prata i sömnen.

God morgon :D
Imorse så pratade jag en massa när jag halvsov. Det kom bland annat fram att om jag bakar, så diskar du, och då ska jag baka kladdkakor på en plåt. De ska vara formade som fiskpinnar men de kommer inte smaka fisk. Om man inte gör en fisksås till vill säga. Sen kom jag fram till att det är lättare att ta ihjäl en gås än en vanlig anka, och att en anka inte dör för att man slår den med en tröjja. :S

Jaa, det var lite av mina betraktelser en tidig onsdags morgon.

Sen så har M ringt och lagt dödsdommen för min cykel :'( Så pajjad att den måste ha nytt en massa så får se vad jag kan rädda, ska nog ta den med till lägenheten nu när jag ska ut och gå, så vi höres, mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0