Nya brillz och JOBB!

Somnade så skönt i solen att jag sovde bort halva dagen :( Sen for jag och Mimmie på ännu en sväng på stan.
Hon köpte skor som hon varit kär i ett halvår och en foundation från bodyshop, kolla hennes sida för att se dem.

Jag själv köpte nya solglasögon [tappade ju mina i fyllan å villan i Haparanda] Vad tycks?

Glitter 90:-




Annars så hände något spännande idag :O
En tjej från Skellefteå Kommun ringde idag och frågade om jag var intresserad av att arbeta på ett gruppboende som ska nyöppna för unga människor bara typ 100 meter från lägenheten!
De hade två döva tjejer som skulle flytta dit så på fredag ska jag träffa hon som ringde samt tjejerna :O :D

Det är spännande och nervöst, har aldrig jobbat inom personlig assistent och så och jag pratar ju inte flytande teckenspråk. Men ska som sagt träffa dem på fredag, så har eventuellt jobb, I SKELLEFTEÅ!
Måste bara nämna att jag ska utomlands i minst en månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0