Leka händig och hundvakt.

Har lekt rörmokare med Mimmie i snart en timme och det läcker fortfarande! Så vi måste ringa hyresvärden imorgon.
Annars så har jag och Mimmie lagat middag, spaghetti och korv, mums! Och varit hundvakt till min morbrors hund, Tessy. Han ska bort någon gång i vår så ska ta hand om Tessy under en längre tid, så nu fick hon testa på att vara i lägenheten någon timme.


Hon såg ut att avlida av tristress. Får väl hoppas hon har roligare när hon får med sig några leksaker under sin långtidsvistelse.

Jag gör ett Happis inlägg imorgon, för jag är fortfarande arg av okänd anledning och irriterad på det mesta, och rörmokeriet hjälpte ju inte direkt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0