GISSA VAD SOM HÄNDE IKVÄLL

ingenting. Otroligt händelselös. Började se Liftarens guidse till galaxen, sett den förut och tror jag gillade den. Älskar följande citat ur filmen;
"Honey, are you wearing my underwear?
Cause I'm wearing yours, and it ain't doin the trick..!"

Hahha, love it!

Sen har jag bränt mig med flit i duschen, det var skönt =) Sen hälsade jag på Mimmie som bor längre ner i korridoren. Vi tog lite bilder, så här ser min kaka ut idag. Räknas det som en kaka? Jag ska baka cucakes imorgon! :D På tal om kaka alltså.

Det ser inte så stort ut, men med blixt syns det, och då syns det även att jag har börjat äta för mycket chips och inte rört på stjärten på ett tag. "meh så kan du ju inte säga" haha joho, det är min blogg och sant




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0