Det här drömde jag inatt.

Eftersom jag tycker min blogg är kul (och för att jag av misstag vaknat en timme tidigare) tänker jag berätta vad jag drömde inatt. Har inte drömt en mardröm på länge.

Det började med att jag och Jenny var och badade på badhuset.

När det var dags att fara hem kom vi på att vi inte hade någon sjuts, så vi ringde Thomas.
Thomas kom och stod och snackade och skojjade ett tag, sen for han hem.
Haha men vafan, vi ringde ju till han för att han skulle hämta oss! skrattade vi, försökte ringa han igen men fick inget svar.

Så vi gick till systemet, som nu var ett museeum(?) (detta utspelar sig i min hemstad och i vanliga fall är det systemet) Vi hade fått höra hur dom brutalt klubbade ihjäl djur som skulle stoppas upp så jag valde att inte gå in. Men Jenny gick in och snart kom en italiensk man i kostym och slog ihjäl en massa djur som stod därinne med en slägga.

Jenny blev väldigt skakad och italienaren bjöd in oss till personalrummet. Vi gick in och såg att på baksidan hade han en grymt fin, gul ferrari, så Jenny frågade om vi kunde få skjuts hem.

Han svarade visst och vi gick ut på baksidan. Helt plötsligt var det två män. Jag viskade det till Jenny och frågade om vi verkligen skulle åka med två okända män..
Hon var inte rädd utan skulle just sätta sig i bilen när en tredje man dök upp. Då ändrade vi oss snabbt och började gå istället. Varpå männen följde efter oss.
Tillslut kom de upp mig och började slå mig, Jenny hann upp i en backe och sprang för sitt liv. Männen var nu över 5 stycken och slog och slog så all snö runtikring färgades röd. HÄR bytte jag kropp eller vad man ska säga och blev till Jenny istället, och det var JAG sprang upp för backen.

Jag sprang upp för backen och enda sättet att ta sig vidare var att klättra in i ett höghus som stod på toppen. Jag sparkade in en ruta och klättrade in, igenom och nu behövde jag ta mig ner på andra sidan. Jag hade fullt med glas-splitter i armarna och det gjorde ohyggligt ont, försökte dra ut de smala skärvorna men oftast åkte de bara längre in under huden då.
Först tänkte jag hoppa de 4 våningarna men tillslut så klättrade jag ner via fönsterblecken. Det gick riktigt bra.

Jag sprang ner för backen och helt plötsligt stod jag på en snowboard. Jenny(eller jag, den som blev nerslagen iaf) hade också en bräda på fötterna. Männen ställde henne upp och slog henne så hon sjutsade iväg, varpå hon lyckades åka sträckan till mig. Jag höll henne upprätt så vi kunde åka från männen och hon var alldeles blodig och jag med. Vi åkte till en liten stuga som stod lite längre ner och där vi fick hjälp av några ungdomar att ringa polisen.

Glaskärvorna kändes så jävla verkliga men det var skönt att drömmen slutade lyckligt. Ursäkta för ett överambitiöst inlägg, men vad gör man inte för sina läsare? ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

hahaha har du ritat dom där teckningarna? :D

2011-01-10 @ 12:01:30
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: jesus

vilka konstverk!

2011-01-10 @ 20:02:35
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0