Twilight och jag [come on]

Förlåt för den låga uppdateringen igår, och guess what? Jag är fortfarande i lägenheten. Mimmie skulle inte ha internet fören ikväll och vad skulle jag då göra hela dagen? Dock kan jag inte va här hela dagen för någon vill att jag ska ha dragit innan 3. Skönt.

Nejmen igår så hade vi tjejkväll med Twilight, kladdkaka och popcorn :D Asså åååh, Twilight.. Jag är inte en sådan där twilight galning, men var det i somras när jag fastnade hårt i böckerna. Dock får jag inte läsa 4ans bok fören jag sett filmen, sen läsa boken, sen vänta på sista filmen, läsa sista boken.
Förresten, alla killar som; men näää, twilight är sämst. Har oftast aldrig sett dem. Dom är bara rädd för att dom ska tända på Taylor Lautner när han springer omkring naken i regnet^^
Vet bara en kille som verkligen sett filmerna, och han tyckte dom var bra. Han hade tom gett böckerna en chans. Hans kommentar:
"Den var bra, men det kändes lite creepy att det kändes som jag blev kär i Edward"
Hahahhaha, så jävla kung.

Även om man inte är twilight-fan så kan man dela uppp sig i team. Jag tror på att hela jorden går att dela upp i hund- och kattmänniskor. Söta eller snygga människor (man kan såklart va ful elelr vacker också men du är alltid lite mer söt, eller lite mer snygg) P
å samma sätt går jorden att dela upp i vampyrer VS varulvar. Jag själv är Team Jacob. Klart man väljer någon tanned, varm och supersnygg ung pojke (behöver jag nämna kroppen??) jämfört med en kall, glittrig, blek snubbe?
Fredrik kungjorde faktiskt något för oss som vi aldrig tänkt på. Att Edward antagligen har en glittrig snopp. Oooh its so sparkling! ^^ Det där har tydligen Fredrik tänkt på, så jag tror han är team Edward.




Nej men twilight, (ja jag vet att det här är så himla töntigt) Men jag känner igen mig  mycket. J
ag har varit Bella men skillnaden var att när Edward säger "I dont want you, leave me alone" Och kommer tillbaka å ba "I just said so to protect you" så litar Bella snabbt som ögat på honom igen. I mitt fall så ifrågasätte jag hans känslor. För om han ljög sådär, varför skulle han inte kunna ljuga om att han älskade mig? Hon förlåter honom direkt, lägger sig i sin famn. Hey biatch, han kanske lämnar dig igen? Lruing va?En tanke bara =P
Men ska jag va ärlig [vilket jag är riktigt bra på] så önskade jag att jag inte hade gått på det, att jag inte hade trott på Edward. OmOchOmIgen. frekkin emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0