Flänging


Heej.. Ganska trött just nu, tillbaka i skeå som ni kanske förstår. Har gått skola idag och sökte jobb efter skolan, längesedan jag sökte ett heltidsjobb. Imorgon ska jag till skolan för att sedan jobba fram till klockan stängning på extrajobb: inredning. Harreligen, bara en massa flängande.

Nu när jag söker jobb blir jag nästan osäker, har ju som börjat småfastna för personlig assistans jobb samtidigt som jag ÄR handels-jobb. Jag har haft många fördomar mot personlig assistans men nu när jag kommit bakom kulisserna så att säga tror jag det är väldigt givande.

Just nu tvättar jag och städar, lär bli en sådan kväll. Evigt städande, handlande, tvättande. Längtar tills vi båda har tid att inreda stället också. Även fast vi bott här i snart tre veckor så har vi ingen av dom möbler vi länge väntat på att köpa (som soffa, säng och tv), nu har vi ju plats, nu behövs bara tid. Och ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0