"tills man kommer ut på andra sidan, till det som är vackert"

Har sett "Till det som är vackert" med Mimmie. Svensk film från 2010 som handlar om en tjej som varit med om en massa (typ varit prostituerad men de går inte in djupare på det) som förälskar sig i en man, medans hon har pojkvän. Hon älskar klassisk musik, och blir rörd av varje ton. Detta visas ett x antal gånger så filmen är ganska seg med dålig klippning men inte fullt dålig dock. 

Men det som slog mig med filmen är huvudskådespelerskan. Alicia Vikander. Vars har hon varit hela sitt liv?
Jag är nog beredd att säga att hon är den vackraste svenska jag någonsin har sett.
Varför har inte hon varit på fler reklamer, fler filmer, nånting! Hon är för det mesta totalt osminkad, men naturlig skönhet, där har du det!
Dessutom ser det ut som att hon rodnar på riktigt flera gånger i filmen, supersött!

På bilder blir hon tydligen inte lika snygg (snyggaste jag kunde hitta) men i filmen slås man lite av en slägga i huvudet varje gång hon dyker upp. Damn!
Nästan
värt att se filmen enbart för henne.
Betyget blir 6/10 fiolstråkar i ögat. Inte bra, inte superdålig, inte nödvändigtvis sevärd.
klicka här för att se henne i rörelse ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0