Sleepyhead, nässeldricka och hundintresserade pensionärer.

Måste vara något fel på mig. Trots att jag sovit som en stock sen typ klockan 20,21 igår (napade dessutom just innan jag for till Johannes i en timme!) Sov hela natten tills 7, men ändå har jag napat idag i 2 timmar sen senast vi sågs =( Sämst på att vara vaken

Har iaf varit på stan och handlat kakor, som jag knaprar på nu^^
Och ska testa den här filuren ikväll. Finns på systemet för er som är över 20 eller som ligger/är släkt med någon som är över 20. [Svartvinbär/Nässlor]


Förresten så kan man inte gå på stan utan att bli påhoppad av människor på över 50 år när man har hund.
"Ååh är det en valp?" Nej den är bara jaktstorlek. "Jag har exakt en sådan där" Ehh.. Jaha. Jo de är ju fina.
"Hur gammal, vilken ras, hona eller hane, brukar du jaga med henne, har hon stamtavla?????" Gaaah. Hahha ^^,

Nu ska jag laga mat -världens godaste tonfiskpaj! Har hittat sladden så kan ta några bilder så ni får se vad ni missar ;) See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0