Sko-velighet

Hängde med Anette på stan en sväng och vi velade mellan skor i två timmar ungefär ^^
Jag är inne på vita skor, eftersom alla andra och mig själv har så himla svårt att se mig i svarta skor. Jag är vita skor (som sedan blir ovita, men jag är en sådan som inte bryr mig särskilt hårt =)) Hittade massvis med varianter på din sko, stadium och HM, dammit! Och ha beslutångest på det? Jag måste ju köpa skor innan maj :P

Hittade dock de här på Din sko idag, som jag blev småförtjusta i. Söta va?




Bilder från Din skos hemsida


Så nu sitter jag och Mimmie på bussen påväg till norrland norrland. Vi ses nog mer ikväll, om inte chipsbegäret tar överhanden ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0