Remember me

Igår kväll såg jag och Flex klart "Remember me". Totalt awesome film, tills slutet kom och förstörde allt. Kändes lite typsikt sånt där när han som gjort historien tänker såhär

 "Ojojoj nu har jag krånglat till det, hur ska hon få honom och han reparera sin relation med sin pappa...Hmm... Men jag vet! Vi spränger allting i luften! Ja, så ska det sluta!"

Som "Burn this after reading", sämsta slutet jag någonsin sett!!

Lika fullt så dåligt var inte det här slutet, men gillade det inte iaf, även fast det var realistiskt och så.
Filmen är lite sådär poetiskt vackert. Och skitbra av någon anledning. Sevärd! Kan som inte argumentera varför men den är bara det. Det jag kan säga att det var kul att se Robert Pattinson i en annan film än twilight, men kanske är det just därför man tycker att det är något som är så magiskt med honom!
Dessutom var tjejen i filmen grymt söt, typ sötaste tjejen jag sett på länge!

Betyg: 8 av 10 ♥


Bilden är omslaget till filmen och hämtat från twilightsaga.se via google, andra bilden från http://live-sports-update.blogspot.com/2010/03/hollywood-star-robert-pattinsonthomas.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0