Nils Ferlin

Har verkligen noll i inspiration. Har en skumkänsla i kroppen. Ungefär depp men ändå inte. Känns som jag lever på lånad tid eller något. Att jag tar fel beslut. Att jag kommer slänga bort tid. Igen.

Den där killen som körde ihjäl sig förresten, han begravs idag :( Sov gott.
 Har tittat igenom mina gamla internetanvändare och hittat lite smått och gott, poesi och annat emo-tjafs. Men istället för att ge er en inblick i en deppig 16-årings vardag så tänkte jag publicera en dikt av Nils Ferlin som verkligen gör supervackra texter, den här tycker jag mycket om;

I Folkviseton
av Nils Ferlin

Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dej vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar.

Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min
och gråten är min när du gråter.

Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
Rosor slå ut ur den hårdaste mark som sol
över mörka gärden.

Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.

Han skriver verkligen underbart, har du tid över och bryr dig, kolla in den här sidan. Hitta din favorit.
 Bild från;
http://mormoranne.blogg.se/images/2010/heart_73914180.jpg

Kommentarer
Postat av: Laila

Efter huvudvärken släppte har jag haft en toppen dag med massor av mys med William och snart blir det fredags mys med Hela familjen + idol ! : ) vad ska du själv göra i kväll?

2010-11-19 @ 19:26:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0