Lördag i skeå

Godmorgon :) Idag är jag medelmåttig. Drömde en dröm som fick mig att vakna med äkta ångest för att jag kan koppla drömmen till verkligheten men ändå avr det inget som stämde i den.
Idag ska vi fira att Elin har fyllt år med att fara på [Jag hoppas att du inte luskat ut min blogg Elin. Faen också kan inte säga utifall hon skulle] Amen dit ska vi iaf, var itne jätte pepp men det är ju alltid roligt. Men kan redan alla rum ;);)
Sedan blir det middag med allihopa, sedan fest. Varför räcker inte timmarna till när jag är i Skellefteå?
OMG åt nyss ett Lays chips, ligger nu i kramper på golvet. Vi ses, här vankas chips-frukost!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Emma H och Emma G :)

2010-11-13 @ 11:21:09
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0