Kvällsupdate, kissekissemjaao

Har nyss pratat lite med Flex i telefon. Han har nu tagit hem kisse-ongen, men hon har inget namn än :) De hade myst och sett Iron man 2. Men hon somnade men Flex tyckte den var bra.
Jag sj blev grymt trött och ska sova nu. Funderade nästan på om jag skulle till skeå en snabbis för jag är ledig i två dagar men kändes så tättplanerat och innebar att jag måste göra en dubbelt så lång bussresa som vanligt eftersom bussen bara går via umeå.

Blivande kissevän som jag hoppas jag får spendera mkt tid med :)


Det här är familjens katt och Nelsons bästa tuggleksak, Totte. Här ser han rolig ut, typ världens längsta ansiktskatt :D

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Skitfin design för övrigt :)



ta hand om dig, kram!

2010-11-21 @ 01:45:06
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0