Day off

Idag har jag varit ledig från jobbet. Var på stan och kollade på vinterskor, pallar inte en enda norrländsk vinter till i sneakers! Men hittade inte riktigt några fina på dom två affärerna som finns i stan så blir till att shoppa vinterskor i umeå nästa helg, hör du det Mimmie ;)

Sen handlade jag åt familjen inklusive vårrulle ingredienser, det kommer bli så bra :D Vi ska göra riktigt riktiga vårrullar, har ätit sådana hos Elin och Fredrik och var bland det godaste jag ätit!! Så fick fara på en importaffär och köka riktiga vårrullepapper också, spännande spännande. :D

Hade ingen aning om att de va frysta, papprena :P

Kom hem, åt med familjen, sedan har jag inte gjort så mycket. Men Nelson har (förhoppningsvis) lärt sig en läxa. För på valpkursen lärde dom han inte att man inte ska slicka på lyktstolpar :O Stackarn är skinnflådd längst ut på tungan nu. Så nyss fick han ett äpple att trösta sig med. :)




Dagens outfit: Jeans dagen till ära, har alltid mjukis annars sådana här dagar för det är varmare. Annars så har jag på mig den obligatoriska gråa ramundhooden.. Hey är det kallt så är det.


Kommentarer
Postat av: Laila

Din blogg =) och låtarna :)

2010-11-17 @ 21:15:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Aj-aj major! då blir det vinterskorsshopping i umeå ;)



slickade han på lyktstolpen ikväll? varför fick han för sig det? ;O

2010-11-17 @ 22:17:34
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Laila

Söt hund =) Sov gott :)

2010-11-17 @ 22:19:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0