A true lovestory

Har nyss sett "En kärlekshistoria" alltså tillsammans med min syster, en kopp chaithe och kinderäggchoklad. Superskum klippning, ordning på scener och innehållet i scenerna men skulle såga den totalt om det inte var för dom helt otroligt underbara sekvenserna med tonårskärlek. Så himla söt och kär man blir i filmen och kärlek överhuvudtaget! Frekvenserna får 5/5 ♥-an men hela filmen kanske 3,99 ♥ pga av det skumma med hela filmen. SE DEN!

Annars så har jag pratat med Flex i telefon och insåg att jag jobbar på söndag!! FUCK! Jag har alltså kollat fel och kommer inte få en enda ledig dag när Flex kommer hit i helgen. :((( Ska försöka byta som tokig imorgon, hoppas någon änglalik själ makes my weekend. ♥

Känner mig helt kär alltså. Så himla vackert vissa saker är. Småsaker som att dela en pyjamas, göra en fläta i någon annans hår, pressa ögonfransar mot sina kinder eller sätta en blomma bakom någons öra. Ska skriva något fint en dag när jag känner såhär! Godnatt mina älsklingar.<3
P.S Idag byggde jag ett jätte fint torn vid middagen, klicka bara här så kommer du direkt till inlägget på Mimmies blogg.


Bild från google, som i sin tur kommer från vujer.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0