Sova, is och mat

Vaknade för typ 30 min sen. Har nyss duschat och igår, som tur var, var jag väldigt trött och somnade vid ett.. Tills M gick upp för att dricka och kom sedan tillbaka och släppte en isbit på min mage, INTE nice :P hehe

Lägenheten ser rent ut sagt för jävlig ut. Och idag ska jag på stan och träff Mimmie för att köpa lite julklappar så får väl se om jag hinner städa något. Har fortfarande noll i julstämmning men man får väl hoppas att det fixar sig.
Är det ohygieniskt att ha kattlådan någon annanstans än i badrummet?
Vatten på golvet+kattsand= inte så trevlig kombination nämligen, men ändå så passar den ju som bäst där. :P
Nu ska jag klä mig, JA jag bloggar naken för tillfället, äta (har inte gjort det på 22 timmar :P) HUNGRI, sedan se vad jag hinner städa tills Mimmie har svarat på mitt sms. Tjenis
Lite hiphoppish for ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0