Hur jag mår och Lipp, min nya "vän"

Jag mår bättre än jag gjort på flera flera månader. Bättre än när jag var tillsammans med M första gången. Bättre än när jag var singel däremellan. Bättre än när jag och M var tillsammans andra gången.

För jag är done, och jag vet det med säkerhet. Ingen mer undran, inget mer "Det kunde ha...".
 Jag är fri, och mår bättre.
Jag har ett litet monster, som jag ska döpa till Lipp, som jag måste dras med nu, men han sitter som sagt bara i bakgrunden. Diskuterar och sätter griller i skallen på mig. Tankar som "Lita inte på pojkar" t.e.x.
Lita på det jag säger, inte som det verkar, god dammit. Varför ska jag lita på andra när andra inte litar på mig? Lita på mig som person när jag säger det;
Jag mår bättre än jag gjort på flera flera månader.


Place that always make me feel better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0