8 fler saker om Ronja

 
 
 
♥ Jag har åkt ubåt.
 
♥ Under min uppväxt ifrågasatte alla min naturliga hårfärg (blond) eftersom jag oftast är så mycket mörkare upptill.
 
♥Jag har bränt upp två mikrosar under min livstid.
Ena gången gick till såhär.
Ronja: Pappa, hur länge ska man värma vetepåsen?
Pappa: 3 minuter
Ronja: Jaha...33 minuter *slå igång*
 
♥ Jag älskar kombinationen päronfil och cornflakes. Och flingorna Tresor med vaniljyogurt.
 
♥Jag kunde teckna innan jag kunde prata, som de flesta barn kan om de får lära sig teckenspråk då talcentrat tar längre tid för att utvecklas än rörelser.
 
♥ Jag bröt armen när jag var åkte snowboard när jag var 14. Ingen trodde på mig fören vi kom hem och armen pekade 30 grader åt fel håll.
 
♥Jag älskar lukten av kaffe men hatar smaken, Ibland kan jag ta en sluring kaffe bara för att skendricka den och bara lukta och innan det nuddar läpparna ställa ner koppen igen.
 
♥En månad efter jag klarade körkortet körde jag av vägen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0