Inner circle-spelningen!

 
Spelningen i fredags var awesome! Men publiken var inte vad jag väntat mig! Jag hade trott att alla rasta-heads skulle krypa upp ur sina vrår så man äntligen fick se om jag och Johannes är dom enda i hela Skellefteå som lyssnar.
 
Istället var 75% av alla som var där över 45. Vilket jag tycker är kul, jag tycker aldrig man blir för gammal för att festa men HERREGUD vad de var dräggiga!
Ni vet typiska sånna här "Jag är 55, mina barn har flugit ut och jag är fortfarande bäst i världen"
De garvade och hängde på varandra och dansade så det bara flög armar och ben i ansiktet på en. Man fick smockor hela tiden och de bad inte ens om ursäkt utan skrattade bara, de var jätteotrevliga. Slängde tomma glas och flaskor direkt på golvet. Puttades och knuffades och tog ingen som helst hänsyn till att det var rätt knökfullt framme vid scenen. 
 
Det var en del drogade där (bland annat en tjej som virrade runt i publikhavet med uppspärrade ögon och hon blinkade ALDRIG) men det var inte så farligt. Jag var mest sur för att de vuxna människorna inte kunde bete sig :(
 
Men Inner circle, wow vilka gudar! En kille på 45 lutade sig fram till mig och sa
"Aasså, du fattar inte hur stora dom är!"
Eeh, neh? Jag är bara här för att se ett random band för bara för att jag är under 30 har jag ingen koll på reggaescenen.
Sångaren höll ett sjukt bra flow och jag älskade hela alltihopa. Märktes att de spelat några gånger genom åren. Hoppas reagge in the north kommer nästa år också men att de som inte kan bete sig som folk när de fått några öl stannar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0