Att fylla år och vara äldre?

På Kreta, å vi alla är.. Eh.. fina?
Idag är det den 17 juli och det innebär att jag föddes en dag som denna. Jag tycker det blir svårare och svårare att fylla år. Inte för dens skull att jag blir äldre, utan snarare för att själva firandet blir mer och mer.. tja. Awkward.
 
När man var liten låg man vaken tills familjen kom in och sjöng. Sen blev det paket och tårta och hela faderullan men nu, när man är äldre. Hur gör man? Firar man på morgonen innan jobbet, ska man sjunga fast det bara är två i rummet? Ska man baka tårta? Eller bara äta gott? Eller ska man vänta till helgen så man hinner bjuda in några vänner?
Det kanske har med familj att göra egentligen. Hur firar man sin födelsedag utan sin familj?
Men nu ska jag på jobbet.:)
Jag älskar er!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Från en som vet som firat många födelsdagar utan varken föräldrar, syskon eller barn. Att fylla år gör man tillsammans med de som älskar en oavsett om de är "in person" sms, mail eller telefon. Det viktigaste är att bli ihågkommen för de som älskar Dej finns inom Dej ♡

2013-07-17 @ 14:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0