Min vecka i ord och jobb

2009
Just den här veckan är en gå sönder vecka, iallafall när det gäller att hinna med något annat än jobb, äta, sova, duscha. Men på insidan känner jag mig glad för jag trivs så bra på mitt nya jobb nummer 4.
 
Måndag: Jobb nummer 4. Sen var jag med Jenny en sväng och fikade på Ainas, guld värt <3 Jag saknar verkligen henne men nu är det ändå närmare än när hon pluggade i Haparanda.
 
Tisdag: Skulle ha varit ledig dag men blev inringd på extrajobb nummer 3.
Väl där halkade jag in på en arbetsintervju.
Dom nya ägarna som ska ta över var där och intervjuvade personalen och skulle senare ta folk som sökt via CV (dock inte mig eftersom dom inta hade valt mig) men tack vare att en kollega pekade ut mitt CV i deras hög så fick jag en chans. Det gick relativt bra, även fast jag faktiskt är något av en expert på att göra bort mig vid arbetsrelaterade möten.
 
Onsdag: Var tvungen att köra ut till Hedensbyn och hämta 5 lådor tulpaner som egentligen skulle ha hamnat i Jönköping. Sedan jobba på jobb nummer 4.
 
Torsdag: Jobb nummer 4, där jag måste göra 5 timmars arbete på 4 timmar och sedan med noll sekunders mellanrum befinna mig på extrajobb nummer 1 där jag ska jobba kvällspass.
 
Fredag: Jobb nummer 4.
 
Lördag: Börja på mitt nya jobb, nummer 5.
 
Söndag: Sova.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska faan ha en eloge som fixar alla jobb. Och att hålla ordning på vart du ska vara. Det sprider sig att du är duktig på att jobba så snart sitter du där och har jobbat 30 år på samma jobb ;) Sköt om Dej <3 Ps. Så länge man trivs är positiv stress inte ohälsosamt ;)

2013-01-16 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0