Frat-miden

Saknar min mössa, vars faun är den?
Det känns som jag tagit tag i mitt liv mer och jag pendlar mellan att "fan vad livet leker, jag vill inte förändra något på hundra år" medans ibland så får jag mer ett infall av "GAAH! Vad gör jag med mitt liv? Is this it??!"
 
Vägarna jag har att gå är
Stanna i skellefteå och eventuellt få ett vikariat eller vara arbetslös tills jag dör. Vilket skulle inträffa på circa en månad.
 
Stanna i Skellefteå men söka tolkutbildning på distans. Då kan jag INTE ta det här vikariatet som jag KANSKE får och nästa år måste jag flytta till Härnösand. Men jag vet inte ens om jag vill bli tolk men att bara sitta här kills me. Kan ju alltid hoppa av efter ett år.
 
Söka skola i Umeå (tolkutbildning) eller skrivarkurs på distans (men det är en djungel i att hitta skrivarkurser)
 
Flytta till Bahamas och glömma bort att jag skulle haft 8 månader mörker och kyla framför mig och endast livnära mig på drinkar och solenergi...
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte det sista! <3

2013-08-07 @ 20:57:29
URL: http://ovitaskor.blogg.se
Postat av: Krösamaja

Å jag funderade också ett tag på att läsa i Härnösand. :-)

2013-08-16 @ 02:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0