Gör dina egna pore-strips! Och håll dig till receptet..

Jag har börjat få riktigt dålig hy på sistonde och har tagit till "drastiska åtgärder" som kom idag i ett litet vitt fint paket. Mer om det när jag hunnit testa produkterna, kanske vet ni vilka jag talar om? ;)
 
Däremot har jag varit ganska intresserade av dom här reklam-bannerna som går på facebook om porestrips. Vi har alla testat dom och jag tänkte, det måste finnas ett ställe där dom finns riktigt billigt, men jag hittade något bättre;
SUPER EASY!
Har nu testat det! På videon häller hon i lite mindre än en hel sked gelatin och lite mer än en hel sked mjölk, medans hon säger en av varje.
GÖR SOM HON GÖR!
Jag var rädd att det skulle vara för lite gelatin så hade i en hel sked.. Vi kan säga såhär, med min blandning skulle man ha kunnat helkroppsvaxa en medelålders mexikanare med. Halva mina ögonbryn hängde med...
Men jag tror på att det funkar, nästa gång ska jag bara inte använda lika mycket gelatin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0