Efter ett helt liv av letande sen jag flyttade hemifrån.

Äntligen, ÄNTLIGEN! Efter flera års sökande, ivrigt letande bland hylldjunglarna, vadandes genom olika butiker, slagits med pensionärstanter och annat otyg, så har jag äntligen funnit, det jag alltid har letat efter!
 
En margarinlåda! Aldrig mer kladdiga smörpaket, aldrig mer torkat yttre lager på margarinet, inget mer kladdfixande med markeringarna på pappret för att få 50gr smör. Hallelujah!
(Och ja, jag är seriös, det är typ världens smartaste pryl)
Sen köpte vi en corn-flakes-låda också. Miraklerna (vad fan heter mirakel i plural??) på ÖB.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bästa uppfinningen med margarinlåda ;)

2012-09-09 @ 20:31:37
Postat av: Regina

fin låda

2012-09-11 @ 17:13:13
URL: http://hejregina.blogspot.com
Postat av: Anonym

å du som gnällde på modern om hennes diskmedelsförvaring....men snälla Ronja...hur kunde det bli så häääär

2012-09-14 @ 11:21:53
Postat av: Anonym

Alltså....anonym vill jag ju inte vara. Kram fr Annalena

2012-09-14 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0