Syskon<3

Jag, min syster och vår kusin.
Jag är så lyckligt lottad som har syskon, och dessutom att jag får ha min syster här, i samma stad som mig.
 
Det gör så mycket att ha någon som man kan bjuda över på middag, gå på stan med eller åka hem till Lappland med.
Någon som man kan flytta in hos när det krisar, någon som diskar den där jävligt jobbiga plåten både jag och Johannes inte orkat ta tag i (hahah) och någon man alltid kan prata med.
 
När jag var liten och folk brukade säga att vi var lika varandra brukade jag svara att "det var nära att vi skulle bli tvillingar". Jag vet inte hur jag tänkte.. Typ att det var tänkt att vi skulle komma ut samtidigt men att jag armbågade mig ut ur mamma 3 år före Mimmie...?
 
Ett syskon är en person som varit med en hela sin uppväxt och är ett vittne på allt man upplevt. En vän man alltid kan lita på och som alltid finns där, som alltid funnits där. På bilresorna, i sommarstugan och vardagsmorgonarna. Tänk vad livet vore tråkigt utan syskon♥
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så värdefulla <3

2012-10-25 @ 10:59:17
Postat av: Greger

Vad fint du skriver,det värmer i hjärtat!

2012-10-25 @ 20:16:48
Postat av: Mimmie

Men så fint!!

2012-10-26 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0