Min bror brädexperten!

Som ni vet har jag en lillasyster, men jag har ju också en storebror. Han figurerar inte lika ofta här i bloggen då han bor i Umeå och vi ses allt för sällan. Ändå är han en av dom viktigaste personerna i mitt liv.
 
Min bror är såld på brädor. Skejt-brädor, snö-brädor och vatten-brädor. Och han är jävligt duktigt på det!
Crille är en typisk sådan person som är bra på vad han än åtar sig. Brottning, innebandy, simning, vunnet och klart. Men bräda är det som har fastnat, som han fortsätter med även fast han vunnit en massa tävlingar. Han har bott i Norge och i Ramundberget och gjort skitjobb bara för att kunna åka. Och jag är väldigt stolt över honom.♥
 
Här är en liten video med råmaterial på hans åkande. Filmerna är otaliga men den här är nyast.
 

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Hjälp!! Vilken galning - men ja, fasen vad duktig han är!!

2012-10-24 @ 23:34:19
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0