Hej vill du bli vuxen?

Jag är som lillbamse-tjejen typ. Vad hon nu het, Brumme-majja eller nått.
"Hej Ronja, jag ringer ifrån facket. Är du intresserad av att lyssna på en information om försäkringar i 8 timmar?"
-Eeeh njaaa...
"Vi bjuder på fika och lunch på restaurang"
- Jaha.. Det är ju nyttigt och veta och så men...
"Sen får du betalt 800kr skattefritt"
-OKEJ!
 
När jag skulle hitta dit imorse så sprang jag fram och tillbaka tills jag bestämde mig för att googla på telefon. Och så stog det att jag var på just den adressen. Tittar upp och så står det ju på dörren jag står framför. HAHA.
 
Det var iallafall skitvärt, jag har lärt mig hur mycket som helst så jag förstår nästan allt det där krångliga! :D Alla borde gå en sådan där dag så man bara kan ordna upp allt virrvarr. Orka engagera er nu, du förlorar massor.
Nu ska jag bara gifta mig med Johannes, teckna en livförsäkring och välja pensionsfond.

Kommentarer
Postat av: Stigen

Yes! När blir bröllopet? ;)

2012-10-10 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0