En 10-åring hos frisören

Resultat, dock ofixat.
Klippte mig igår och medans jag fick håret tvättat fick jag höra följande konversation från tvättstället bredvid där en annan frisörska tvättade håret på en tjej, 10 år.
 
Frisörska: Jaha hur vill du klippa dig då?
Tjej 10år: Jaa asså jag tänkte att vi skulle klippa topparna och klippa bort luggen, jag är så trött på den!
Frisörska: Eeh.. Hur menar du då?
Tjej: Alltså klipp bort den, alltihopa, URSH, väck ska den!
Frisörska: Jaa.. Alltså det går ju inte att klippa bort en lugg utan den måste du ju spara ut så den blir lika lång som resten av håret.
*Tystnad*
Frisörska: Förstår du?
Tjej:.. Nej.
 
Senare i frisörstolen hade de följande konversation:
Tjej 10år: Hur många plasthandskar har ni här?
Frisörska: Jjaa det är en del.
Tjej: Vi har tvåpack hemma!
*Flickans mamma börjar skratta*
Tjej: Eller är det 3-pack som vi har hemma mamma?

Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

Fint det blev ^^

2012-11-19 @ 10:57:48
URL: http://yukiyoursic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0