Name that face

Jag är så förvirrad.
Jag träffar folk hela dagarna som säger "Men hej Ronja, jobbar du här?" och jag måste dra hela extrajobb men jag klarar mig harangen medans jag samtidigt försöker komma på vars fan jag träffat dom förut. Jag har så otroligt många ansikten att placera på så otroligt många ställen.
Är personen från Lappland eller Skellefteå? Tiden jag gick i skolan eller senare? Har jag jobbat med dom? Är dom studenter? Vänners föräldrar, kompisars kompisar och personer jag själv lärt känna i någon kurs?
Du kanske tycker att det inte verkar så jobbigt men det känns som mitt liv leker utan mig, memorerar minnen utan min tillsyn och jag, jag hann aldrig vara med. 
Tur jag har Johannes som håller mig på jorden och att jag får jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0