Ny favorit och jag betalar inträdet för djuren!

Igår hade vi en Lillkusinis-dag med Boda borg och middag på Kungsgrillen. JÄDRANS så gott det var, nya favorit stället! Tog en kycklingsandwich med vanligt bröd istället för pizzadeg och det var så mumma! Alla Skelleftebor som inte varit där, pizza eller grillat i helgen? Far dit!

Sedan så sa jag något roligt när vi var på Boda borg.
Mimmie går fram till kassan och säger: Jag betalar för mig
Ronja: Och jag betalar för mig själv och hon, den. *Pekar på Ida som springer runt.*
Ida stannar plötsligt upp: Jag är ingen hund!
HAHAHA det lät ju faktiskt som jag sa "mig själv och honden"

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hund. hur många läsare har du?

2012-05-07 @ 12:43:40
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

HAhah =)



Sötnos på bild också.



SV: då är det en tröja precis som min med minnen osv.

Vad roligt att du skrev berättelsen bakom den.



Kram till dig

2012-05-07 @ 23:24:04
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0