Asiatisk porr och middag med jobbet!

Blev lite smått kär i skjorta och slips idag så jag kör på den ikväll också, även fast jag känner mig som en manga-schoolgirl, och då tänker jag bara hentai och bukkake, hugha..[Fattar du inte kollar du för lite porr, thank god och var glad!]
Jag ska iallfall ut och äta med gänget från extrajobb1! Så längesedan jag var där, så det ska bli kul att få umgås med dom igen! Hoppas på en bra kväll med god mat, mycket skratt och förhoppningsvis regn på hemvägen♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas de blev en bra kväll..Förstod inte de där med "hoppas på regn' ..men du får nog din önskan uppfylld i helgen om de är regn du vill ha.FÖR I HELGEN SKA DE REGNA :)



2012-05-09 @ 21:16:08
Postat av: Mamma

Ps: Jag ser nog för lite porr ;)

2012-05-09 @ 21:17:01
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Jaha?

2012-05-10 @ 00:35:47
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0