Uppdatering i växthuset

Planterade om plantisarna igår.

Vattenmelon, brytböna och paprika är ej odlat ännu.
Tomaterna växer som ogräs (som förväntat) och de planterade jag om igår.


Kanelbasilikan och äpplena frodades också tills jag lämnade dem över en helg i min systers ömhet, vi vet ju alla hur bra det går.. Så när jag kom tillbaka var alla döda. Jag har planterat ny kanelbasilika så det har kommit och vi får se hur det går med dom nya äpplena. Den oväntade citronen har dock överlevt (längst till vänster)


Så igår startade jag en ny "avdelning" nämligen flerårig persilja. Det skulle ta upp till 2 veckor för dem att komma upp så vi får se om det blir någonting =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0