Training, you're doing it wrong!

Vad gör jag idag då? Jo jag tackade nyss nej till jobb när dom ringde för jag måste hålla mig hemma hela dagen så jag kan ta emot både min syster och Johannes gods!

Jag och Johannes bestämde oss för att börja ett nytt liv med träning och jag är mer taggad än jag någonsin varit på att börja träna! Får väl se om jag hinner till beach 12 men kul ska det bli, nu jäklar känner jag bara! Har inte tränat alls i hela mitt liv typ men nu ska hängröven bli fit, bara du själv som bestämmer över din egen kropp.
 Vi funderar på friskvårdskompaniet, någon skellefteåsjäl som vill tipsa för eller emot?

Såhär hårt ska jag träna, 2009

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Hahaha, ser ju jättebra ut det där! Du får allt äta upp dig lite så rumpan håller sig nere! ;)

2012-03-21 @ 11:58:24
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Hej tjejen! Tack för din kommentar.

Yoga ser jag inte som fysisk träning utan som mental träning även om man tränar kroppen fysiskt. I yoga fokuserar man mycket på andning och det tror jag är väldigt viktigt när man lider av en hel del ångest, att hitta ett sätt att kunna fokusera på att andas rätt. Sen tror jag också yoga är bra för mig för när jag kör yoga fokuserar jag (förutom på andningen) på alla ställningar mm och det gör att man kan släppa tankarna på alla sjukdomar och allt jobbigt.



Har du testat yoga? Ha det fint!

Kram

2012-03-21 @ 12:25:56
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Mamma

Du är så stark :D Säg till om ni behöver nån hjälp ;)

2012-03-21 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0