Mobbnings-Bigbrother

Sen så är jag så jävla arg på Bigbrother. Jag vill inte spoila för någon så läs inte om du inte redan sett dagens avsnitt eller läst nyheterna..

Sipan åkte ut för att han betett sig illa, hoppat på Amandus och talat nedlåtande om hans bisexuella läggning och det tycker jag är helklart! Men också är jag jävligt arg (oj vilken bra sverige jag skrev där va?) för att de inte tar ut Marcell.
Han trycker ner och dumförklarar Hanna J hela tiden och det är inte heller okej. Han jobbar med barn, kan inte ta en diskussion eller sätta sig in i andras situationer.
Inte ens i början när Gry konfronterade honom i direktsändning, han blir som en liten unge som inte kan stå för någonting eller ens be om förlåtelse och mena det. Snubben har ju ingen medkänsla.Sip

 Så jävla tråkig säsong där folk bara spelar spel och jävlas hela tiden bara för att andra ska må dåligt, nej, byt ut alla deltagare och börja om, skärpning Bigbrother och tv11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0