Ting mot hyn!

Jag börjar va redigt less på min risiga hy och funderar över dessa tre alternativ:


Proactive
: Rengörning som görs reklam av en massa kändisar på tv-shop. Verkar ändå sjukt bra och har 60 dagars garanti; om det inte "funkar" får man pengarna tillbaka, även om man använt allt. Innehåller salicablahablahasyra som tydligen är värsta supergrejjen mot dålig hy. 599:-


Basiron: Och då tänker jag såhär, salicyblahablaha finns även i Basiron, men känns som det är för om man har typ monsterfinnar, och jag har bara dålig hy men inte så mycket finnar, men eftersom det innehåller samma saker så det borde ju funka på samma sätt som Proactive? Billigare iallafall. 98-128:-

Men iockmed båda innehåller salicylishablasyra så kan man inte vistas i solen när man använder det! Känns ju som halvomöjligt nu när våren är på gång, så därför funderar jag på ett tredje alternativ som en god vän tipsade om, nämligen

Zink och selen: Som helt enkelt är näringstillskott men som "gör underverk" med huden. Samtidigt tror jag mer på yttre påverkan än tabletter, iallafall i mitt fall.
Någon som har erfarenhet av någon av produkterna?

Kommentarer
Postat av: Bondmoran

Min dotter har använt proactive och hon tyckte det var bra. Men man måste vara noga och använda hela paketet och inte bara köra tvätt eller bara creme.



Den andra känner jag inte till tyvärr.



Lycka till :-)



Kram

Bondmoran

www.bondmoran.nu

2012-03-15 @ 11:37:38
URL: http://www.bondmoran.nu
Postat av: Stigen

Det som är bra med inre påverkan är att finnar och pormaskar kommer inifrån och det är nice att kunna förhindra redan innan det bryter ut. Man håller ju huden ren och skrubbad som tjej, klart att en del yttre produkter är bättre än andra, men jag tror inte att man kan förhindra att en finne uppstår när man är stressad eller liknande genom att skrubba hyn. Tror då att det är bäst om det förhindras inifrån.

2012-03-20 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0