Johannes och Ronja på restaurang och Big steve!

Skulle ju se John Carter igår men så ångrade vi oss i sista stund och istället för att fika på waynes blev det finmiddag på Tatung!
Det är kul att vardagslyxa genom att äta på restaurang, oftast blir jag så nervös av att äta på restaurang att jag är rädd att jag ska börja äta med tårna eller råka dansa på bordet så oftast tar jag hämtmat.
 Men den här gången gick det riktigt bra [förutom att Johannes tappade sin friterade jätteräka på golvet, men det är i sin ordning, för likt min syster och utspilld vätska är Johannes och mat i knäet en ofrånkomlig fysisk lag]

Vi åt efterrätt också, friterad banan och ananas med glass. Har alltid tyckt bananasplit är mysko men nu fick jag ju smaka och jag tror jag älskade det! Friterad ananas var också otroligt gott och det bevisar bara att ALLT blir godare när man friterar det och det är just därför jag INTE ska köpa en fritös då jag kommer fritera frukostmackorna, skinkan OCH flingorna varje dag.

bildkälla
Dessutom var Big Steve där, men vi är svenskar så vi hälsade inte. Big Steve är en engelsman som flyttat till Skeå för att testa på det svenska livet och postar allting på youtube.

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för att du gillar mina ord, det värmer mig att någon faktiskt kan läsa det jag skriver och ta det till hjärtat och känna någon slags värme.

men ja, tyvärr skriver jag av egna erfarenheter så även om det underlättar för stunden att skriva ur sig allt på ett arkiv på internet så gör det tyvärr inte saken lättare. tack dock för att du läser. kram

2012-03-21 @ 10:56:35
URL: http://gockas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0