Body pillow, aka Mr Fellow


När Johannes är borta så sover jag oroligare än vanligt, även fast jag ser mig själv lite grann som en ensamvarg. Förra veckan "plågade" jag mig genom natt efter natt tills jag sista natten sov med Mr Fellow, det kunde ju inte skada- men jädrans vilken nytta det gjorde!
Så ett tips till alla er ensamma, oavsett om det är lång eller kortsiktigt, investera!

Konceptet kallas egentligen body pillow, det är bara min syster som kom på det fräsiga namnet att kalla substitut-sovpartnern Mr Fellow ^^ och en body pillow är en längre kudde som man kan ha så man inte slår i väggen, som dekoration eller för att ha brevid sig när man sover, här kommer några ex, somliga mer extrema än andra..:


Men så kanske man ska påpeka att det är en body pillow, så det inte blir som i mitten uppdateringen här:

Då vet ni vem jag sover med inatt..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0