Vi slösar inte med liv och björnattack!

Som ni märker uppdaterar jag inte varje dag längre. Jag har insett att det slösar både på mitt och ditt liv att skriva en massa inlägg om att idag har jag jobbat och sen har jag sovit. Därför blir det härmed bara intressanta inlägg så du och jag kan göra något av våra liv istället. Bloglovin finns där --->så du blir uppdaterad om när något häftigt hänt...
 
Som det här klippet!
 
Det är alltså ett par i Ljusdal där mannen står och kissar när han ser en älgkalv som håller på att drukna. Frun kommer med kameran och hinner just filma när mannen blir ikull sprungen av en björn som har sikte på kalven. Hennes reaktion på det hela är hilarious men jag hade nog också varit sådan om min karl vart ikull sprungen av en björn.
 
"Gubbjävel!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0