Kärleks-släkts-helg

Tack för att vi fick umgås hela familjen i helgen, det räddade mig nog. Anledningen till firandet var att mormor och morfar hade 50-års bröllopsjubileum, stoort grattis älskade mormor och morfar!
Jag älskar er mycket, så oerhört glad ni finns.♥


Det började med tyst-teater, det var jättebra även om det var halvsvårt att hänga med ibland. Tur att Anna-Lena var där och översatte för oss. Föreställningen handlade blandannat om hur det var att skickas iväg till dövskolan i Härnösand när man är liten och inte ha något språk. Det är oerhört tragiskt att höra. Jag har själv intervjuat mormor och morfar om deras upplevelser till en artikel en gång.

Sedan möttes vi alla upp på en spa-avdelning som vi hade hyrt, god mat, bubbelbad och bastu. Det var väldigt trevligt förutom att Ida fastnade med foten i en träningsmaskin och fick kross-skador, hoppar nu runt på barn-kryckor.

Därför kunde hon inte följa när vi igår for till Boda borg och lekte av oss, för att sluta med en pizza på Dallas.
Underbar helg, jag älskar er alla så mycket.♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och Vi Älskar Dej <3

2012-01-30 @ 10:27:19
Postat av: mimmie

sv. haha jo dear john!<3



älskar dig med! <3

2012-01-31 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0