Bal-outfit!

Hemma igen!Var ju på bal i lördags =)
 Var tänkt att jag skulle ha samma 50-tals skjortklänning som jag hade på bröllopet. Men så blev det ett spontan-köp i Finland, och inte ett så dåligt (opråligt) köp! 
Hade världens enklaste håruppsättning bara genom att locka håret och sätta bak det med klämmor. Ni får stå ut med att jag var den enda som tog kort på mig sj, men såhär fin var jag!



Det var en kul kväll men jag var så trött sen dagen innan och vi diskuterade mer ett gammalt problem hela kvällen. Men det redde ut sig och för mig som det alltid kännts halvbra känns det nu som man kan släppa det. För jag har insett att jag är inte en långsur person, utan har kommit fram till order "långbrydd" passar bättre.

Kommentarer
Postat av: Mamma

GUUUD vilken fin klänning!! Och vilken fin brud dessutom ;)

2012-02-28 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0