Min alla hjärtans dag

Hejhej, här kommer jag, 10 minuter i dagen-efter-alla-<3-dag-dagen.

Hur har jag spenderat dagen? Jo på jobbet såklart, men det har varit en underbar dag iallafall.

Började med att jag fick behålla Johannes hela morgonen innan jag for till jobbet och han for på turné. Yupp, alldeles ensam for now on (eller i en vecka+några dar) Vi åt frukost och frossade i smörbullar som jag bakade igår. Och när jag kommer hem har han i sin tur bakat hjärtformade citronmuffins till mig, samt klippt ut ett kartonghjärta med meddelande på. Samt ritat på kaklet i badrummet med whiteboardpenna.

Jag älskar alla hjärtans dag och jag är så oerhört glad över att ha denna man i mitt liv<3
Från att aldrig få något så ger Johannes mig allt, verkligen allt - och lite till.
Jag vet inte hur lippad jag hade varit om det inte hade varit för dig.
Jag älskar dig så underbart mycket baby och tro inte jag sover en natt utan din t-shirt medans du är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0