Hur ser din jobbsituation ut?

I samma stund som utbildningen tog slut, sinade även jobben. Visst är det typiskt? Att från att har varit en inch från att gå in i väggen till att ingen vill ha mig. Jag jobbar fortfarande på båda extrajobben men de behöver mig bara inte lika fullt så mycket. Jag ville bara klargöra för er att min arbetssituation är "arbetslös" igen fram till sommaren.

Känns riktigt okej dock, för jag har uppe samma tempo som när jag jobbar. Har städat hela köket idag, varvat med Gossip girl och undanplockning samt hunnit lååångduscha med inpackning och hela kittet. Imorgon jobbar jag dock, ska bli skönt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du i sommar då?

2012-02-29 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0