Hej du är sämst

Idag ska jag jobba. Fick ett standardmail igår från ett företag som sökte butiksbiträden som jag verkligen hade hoppats på..
 "Tack för visat intresse men vi har valt att gå vidare med en annan sökande. Lycka till i framtiden"
Det är så kul när hjärtat sjunker i bröstet på en.
"Tack för visat intresse men du är sämst. Lycka till med att komma dig ur arbetslösheten, men det kommer du aldrig göra för som arbetslös är du inte värd ett öre."
Jag förstår inte varför, mitt CV är en dröm och jag kommer aldrig ens på intervju. Varför vill ingen ha mig?

Har nyss sökt ett nytt jobb och ska söka fler på lunchen (ta det lugnt på lunchen är slöseri med tid). Jag hoppas att ni inte missade den lilla snutten i slutet av mitt krocken-klipp förresten? http://www.youtube.com/watch?v=r6bgtK9ktd0


Såhär många fina valkar har jag när jag går till jobbet och det är minus 25


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag säger som jag alltid säger..Ta inte

åt Dej! De är ödet! Dom där jobben du fick avslag på var inte menade till Dej.De kommer bättre erbjudande. Bli inte

en " bitterfitta" !! Du har ju jobb så du

hinner ju inte med :) Jag förstår att Du

kan få fasta tider.. De kommer :)

2012-02-09 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0