Chips-kakor

Hittade det här under min morgonsurfning. Jag tycker inte om idén att förstöra chips och blanda det med annat. Jag tycker inte ens om att dippa chips. Jag hade ett recept på chipsgratäng en gång som gjordes på grill-chips men det var verkligen inte en hit. Men jag blir ändå småintresserad av att testa det här..


Det är alltså potato chip cookies, bilderna och mer att läsa finns http://smittenkitchen.com/2012/01/potato-chip-cookies/
Vad tror ni?

Förresten så har jag grundat en "chipsologi" för flera år sedan. Hur man kan läsa av en person beroende på vilka chips dom tycker om! Det är väldigt forskande korrekt och kommer förändra världen för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0