Att balansera på en hjärtetråd


Idag är en sådan dag som jag allvarligt börjar tvivla på min hälsa inom utbrändhet. Det känns som man balanserar på en tråd och tråden är gjort av mitt eget hjärta och varje gång det klämtar till håller jag på att ramla av och ner i ingenting. Aa, ganska precis så känns det.

Hann jag se flyga drake igår som jag velat se typ hela mitt liv och som jag måste lämna tillbaka idag? nej.
Hann jag mysa med min sambo? nej.
 Hann jag ens öppna chipspåsen? nej.
Istället somnade jag vid nio, vaknade vid 23, hade gudförbannat jävla ont i magen så det kändes som en pelare som skulle genom min framstjärt och ut genom nacken till 01 och nu är vi här.

Jobb 9-18 utan lunch idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0